Veelgestelde vragen

Hoe boek en betaal ik een reis?


Wenst u een reis te boeken? Doorloop dan onderstaande stappen:

1. Voeg de gekozen reis toe aan uw winkelwagen door te klikken op boek nu.
* voor een meerdaagse reis (indien van toepassing) dient uw kamergenoot een aparte boeking te maken.
2. Klik dan winkelwagen bekijken of op het winkelmandje en controleer de gewenste boeking en het aantal.
3. Klik vervolgens op afrekenen. Hier kunt u uw persoonlijke gegevens invullen.
4. Bij de verzendmethode kunt u kiezen voor ' doorgaan' aangezien dit voor onze dienst niet van toepassing is. 5. Als laatste stap kiest u de betaalmethode. Wij accepteren naast een betaling via creditcard en PayPal ook een traditionele overschrijving via de bank. Wenst u te betalen via een overschrijving kies dan voor ' offline betalen' en 'doorgaan'. Na het plaatsen van uw bestelling kunt u het openstaande bedrag overmaken op naam van de Tuinreisclub, o.v.v. uw naam en de geboekte reis.




Wanneer ontvang ik de reisbescheiden?


Uiteraard laten we u niet vertrekken zonder een juiste voorbereiding. De reisbescheiden met aanvullende informatie ontvangt u circa 7 dagen voor vertrek, mits wij uw betaling hebben ontvangen. U ontvangt deze informatie op het door u doorgegeven e-mail adres.




Is het mogelijk een rollator of rolstoel mee te nemen?


Jazeker! Wel dient het hulpmiddel altijd vooraf, tijdens de boeking, te worden aangegeven.




Wanneer is mijn reservering definitief?


Uw reservering is definitief en bindend zodra u de boeking heeft geplaatst. Als u de reservering wilt wijzigen of annuleren, dan zijn hierop onze algemene voorwaarden van toepassing.




Kan ik speciale wensen opgeven?


Uiteraard! Speciale wensen en/of behoefte, die bij een boeking worden opgegeven worden doorgegeven aan de desbetreffende accommodatieverschaffer en/of vervoersmaatschappij. Dit kan b.v. zijn een dieet of speciale wensen wat betreft accommodatie. Deze preferenties kunnen niet door de Tuinreisclub worden gegarandeerd. Heeft u een voedselallergie of dieetwensen noteer deze dan via:
mijn winkelwagen onder aantekening toevoegen




De opstapplaats is niet bij mij in de buurt. Kan ik ook ergens anders opstappen?


Voor een indivudele boeking is dit vrijwel onmogelijk mits opstappen bij de vervoerder of reisleiding een uitkomst biedt.
Indien u met meerdere personen op een andere plek wenst op te stappen verzoeken wij u contact op te nemen met de Tuinreisclub.




Is het mogelijk een reisverzekering en/of annuleringsverzekering af te sluiten?


Nee wij bieden op dit moment nog geen mogelijkheden hiervoor aan. Wij raden u aan zelf te zorgen voor een reis-, bagage-, ziektekosten- en ongevallenverzekering alsmede een annuleringsverzekering, indien gewenst.




Boek ik de reis tegen een all-in prijs?


Elke reis is inclusief comfortabel vervoer in een touringcar met toilet en airconditioning, ervaren en plezierige reisleiding, entree van de tuinen/beurs en gedurende de dag koffie/thee met iets lekkers.

Bij iedere reis vindt u onder het kopje reisinformatie meer informatie over de inbegrepen en niet inbegrepen services.